PRO PRODEJCE

Přihlásit se tady

KOHO HLEDÁME

Věnujete se výrobě nějakého produktu a máte zájem jej prezentovat? Hledáme právě Vás a nezáleží zrovna na tom, zda jste šikovný začátečník či zběhlý profesionál, šanci dáváme každému, kdo nás svou tvorbou zaujme. Hledáme všechny výrobky od oděvů, textilních výrobků, keramiky, šperků a bižuterie, doplňků módních i do domácnosti přes domácí potraviny a kosmetiku až po hračky, deníky a další, rozhodující je originalita a design.

Zájem máme také o zajištění občerstvení pro návštěvníky. Vítány jsou cukrářské výrobky, káva, něco lehkého k snědku, podmínkou je však originalita a nápad, postup přihlašováni je stejný, tedy pomocí fotografií a popisu Vašich kreací.

Hledáme také šikovné ruce na workshopy. Jste-li majitelem či pracovníkem obchodem s kreativními potřebami, může to být právě pro Vás vhodná cesta k propagaci kroužků, výrobků a technik spojené s Vaší činností.

PŘIHLÁŠENÍ

Máte-li zájem přihlásit se na jednu z akcí (Frenštát 26.11.2017/ Rožnov 9.12.2017) neváhejte a učiňte tak prostřednictvím emailu infozavinacslaskouvyrobeno.cz.  Z doručených emailů s vyplněnou přihláškou budeme postupně vybírat jednotlivé prodejce. Vždy dbáme na to, aby složení prodejců bylo co nejpestřejší. Je to fér nejen vůči zákazníkovi, který bude moci vybírat ze širší škály výrobků, ale i vůči prodejcům, pro které se snažíme co nejvíce snížit konkurenci.

K pronájmu máme vždy omezený počet míst a stolů, které jsou k dispozici. Ceny za den/místo se pohybují v rozmezí  450-1000 Kč v závislosti na velikost prodejního místa.

Pokud již nebudou k dispozici žádné stoly, ale máte svůj, který byste rádi přivezli, platí stejná cena jako za místo včetně našeho stolu. Ostatní příslušenství potřebné k Vaší prezentaci jakou jsou stojany, prodlužovačky, ubrusy apod. nejsou k dispozici, je tedy nutné dovézt si své. Pokud jste prodejce občerstvení, připište své individuální požadavky na technické zabezpečení.

Pamatujte na to, že fotografie, kterými se přihlašujete, by měly být co nejreprezentativnější, tak aby nám co nejlépe „prodaly“ Váš produkt. V průběhu cca 8 týdnů před konáním akce budeme fotografie společně s krátkým popiskem vybraných prodejců postupně zveřejňovat na facebookovém profilu Handmade market – vyrobeno s láskou.

Pod přihlašovací email také, prosím, připojte následující text:

Souhlasím, že jsem si řádně přečetl(a) podmínky účasti a souhlasím s nimi v plném znění. Soubor s podmínkami naleznete v pdf souboru níže.

O přijetí či nepřijetí výrobců budeme rozhodovat průběžně, vyrozumění obdržíte prostřednictvím emailu a to do cca 14-ti pracovních dní od přijetí Vaší emailové přihlášky, odesláním přihlášky nejste automaticky přihlášeni.

Jakmile jste jednou přijati, je nutné zaplatit příslušný poplatek za pronajaté místo. Informace s pokyny k platbě budou rozeslány společně s informací o přijetí. Doklady o zaplacení Vám vystavíme na místě, v den konání akce.

ZRUŠENÍ ÚČASTI

Pokud se stane, že se po uhrazení poplatku akce z jakéhokoliv důvodu nebudete moci zúčastnit a budete to vědět nejpozději do 2 kalendářních týdnů před konáním akce, poplatek je možné vrátit zpět.

Budou – li vybráni také náhradníci, kteří budou ochotni nemohoucího prodejce nahradit ve lhůtě kratší, než jsou dva kalendářní týdny, pak je možno již uhrazený poplatek taktéž vrátit zpět. Pokud se náhradník nenajde, poplatek navrácen nebude.