PRO PRODEJCE

Ať jste u nás už někdy vystavovali nebo účast teprve zvažujete, přečtěte si níže nejčastěji kladné otázky. Pokud Vás bude zajímat ještě něco jiného, neváhejte nás kontaktovat. Handmade market – vyrobeno s láskou se pravidelně koná od roku 2013 a těší se čím dál větší oblibě a to jak u prodejců, tak i u návštěvníků. Přihlaste se hned!

 

Můžu se přihlásit, když jsem ještě nikdy neprodával(a) takto veřejně?

Nezáleží zrovna na tom, zda jste šikovný začátečník či zběhlý profesionál. Šanci dáváme každému, kdo nás svou tvorbou zaujme. Hledáme všechny výrobky od oděvů, textilních výrobků, keramiky, šperků a bižuterie, doplňků módních i do domácnosti přes domácí potraviny a kosmetiku až po hračky, deníky a další. Jediné, co rozhoduje, je originalita a design.

Můžu se přihlásit, když nemám živnostenský list?

Ano, můžete. V případě, že se výrobě nevěnujete soustavně, a tedy prodáváte jednorázově, není taková činnost podle platných zákonů ČR považována za podnikání.

Potřebuji k prodeji pokladnu EET?

Ne, nepotřebujete, pokud prodáváte produkty vlastní výroby. EET potřebujete v případě, že hodláte prodávat nakoupené zboží (maloobchod). Podrobné informace o EET naleznete zde.

Kolik mě bude účast na Marketu stát?

K pronájmu máme vždy omezený počet míst a stolů.

Ceny za den/místo se pohybují v rozmezí od 790-1790 Kč v závislosti na velikost prodejního místa pro akce uvnitř (možnosti naleznete přímo v přihlášce).

Cena za den v případě venkovních akcí je 1490-2990,-, mimo prodejce občerstvení.

Co je v ceně pronájmu?

V ceně pronájmu je prodejní místo, dle města a typu místa pak vždy židle a stůl. Díky změně dispozic prostorů v Rožnově pod Radhoštěm letos nejsme schopni zajistit stoly pro všechny prodávající. Kromě vybalení a sbalení zboží se dále nemusíte o nic starat. Handmade markety se vždy konají v krytém, vytápěném prostoru, což zajisté v listopadu i prosinci oceníte.

Můžeme se o jedno místo podělit ve dvou?

Ano, můžete. V přihlášce vyplňte jméno jednoho z vás, popište sortiment obou, vyberte typ místa, které chcete sdílet. Do poznámky na konci napište jméno druhého tvůrce a odkaz na některou z jeho soc.sítí, popř. web s tvorbou.

Podle čeho vybíráte prodejce?

Výrobce vybíráme tak, aby nabídka zboží byla co nejpestřejší. Děláme to jednak kvůli prodejcům samotným, aby si jednotliví tvůrci příliš nekonkurovali. Bereme ohled také na návštěvníky, pro které chceme připravit co nejrozmanitější nabídku. Mějte na paměti, že vybíráme na základě fotografií Vašich produktů, které uvidíme na sociálních sítích a webech, které nám vyplníte do přihlášky. Fotky, které posléze vybíráme k prezentaci na facebookové stránky musí splňovat určité požadavky. Do našeho vizuálního konceptu nezapadají fotky s logem Vaší značky (označujeme tagem v těle příspěvku), nevybereme ani koláže nebo fotky rozmazané apod. Pokud nemáte jak své produkty nafotit, obraťte se na nás, rádi Vám pomůžeme.

Jak se dozvím, že jsem byl(a) vybraná?

Vyrozumění o tom, že jste vybráni posíláme po uzávěrce přihlašování, a to na email, kterým se přihlásíte do přihlašovacího formuláře. U každého marketu je lhůta jiná.

Jak probíhá úhrada za mnou vybrané místo?

Úhrada probíhá formou převodu na účet. Fakturu zasíláme s předstihem před konáním akce, po vyrozumění o výběru. Své fakturační údaje vyplňte co nejpečlivěji a dle instrukcí v přihlášce.

Co když se přihlásím, zaplatím, ale nemůžu se zúčastnit?

Pokud po uhrazení poplatku za účast zjistíte, že se nemůžete akce zúčastnit, bude tento poplatek vrácen zpět, pouze v případě, že nás o neúčast vyrozumíte nejpozději do 2 kalendářních týdnů před konáním akce. Jedině tak máme možnost možnost nahradit Vás někým jiným. Na ostatní komplikace bohužel nemůžeme reagovat jinak.

Můžu z akce odejít dříve?

Vyklizení prodejního místa není možné dříve než před oficiálním koncem akce, pouze v případě, že své zboží vyprodáte. Přihlášením se na market souhlasíte s účastí po CELOU DOBU TRVÁNÍ. Odejde-li prodejce dříve, zavazuje se uhradit pokutu až do výše 2000,-.

Odesláním přihlášky udělujete souhlas s pořízením, zveřejněním a užitím jakéhokoliv obrazového či audiovizuálního záznamu, který zachycuje vás, váš stánek, zboží či vystoupení pro účely propagace akce.